Samalla selvisi, että paketti olisi noudettavissa jostain malminkartanon r-kioskilta. Gigantin viestissä luki, että jos haluaa vaihtaa toimitusosoitteen, niin välittää kyseinen viesti osoitteeseen: selvitys.helsinki@matkahuolto.fi
Laitoin viestiä, että voisin noutaa saranat työpaikkani lähellä olevasta matkahuollon omasta toimipisteestä, mutta vastaukseksi sain tympeä oloisen sähköpostin, jossa sanottiin, että ulkomailta tulevaa pakettia ei oikein voi reitittää uudelleen, kun tulee aikaisin aamulla ja toimistolla ei ole ketään.. lässyn lässyn.. ja tämän lisäksi siitä olisi pitänyt vielä maksaa ylimääräistä, sanoin, antaa olla ja menkööt sitten sinne r-kioskille.
Hetken jo näytti, että saranat tulee jopa päivän myöhässä, mutta kun niitä ei alkanut kuulumaan, niin kyselin matkahuollosta niiden perään, ja jälleen tuli tympeä vastaus, että jostain syystä ei ole kioskilla rekiosteröity tai jotain ja olisi pitänyt hoitaa asiakaspalvelun kautta jne. No lupasivat selvittää, eipä ole kuulunut mitään edelleen.
Tältä näytti edelleen tätä kirjoittaessa 5.4.2017 |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti